به مناسبت دهه فجر ۳ طرح عمرانی و اشتغال زایی در روستا‌های بیاض و گلشن و شهرستان انار افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر چند طرح عمرانی و اشتغال زایی در روستا‌های بیاض و گلشن و شهرستان انار با حضور بلند نظر، مدیر عامل صندوق کار آفرینی امید استان کرمان و مسئولان شهرستان انار  افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.  

این طرح‌ها به شرح زیر می‌باشند: 

-افتتاح کارگاه تولید کلمپه در روستای بیاض انار با هزینه ۳۰ میلیارد ریال که از این مبلغ ۱۸ میلیارد ریال آن تسهیلات صندوق کار آفرینی امید  و بقیه آن آورده سرمایه گذار بوده که با راه انداری این کارگاه ۱۰ نفر مشغول به کار شدند.  

- افتتاح طرح فرآوری بسته بندی و صنایع تبدیلی ر روستای گلشن انار با هزینه ۱۲۰ میلیارد ریال که از این مبلغ، ۳۰ میلیارد ریال آن تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از محل صندوق کار آفرینی امید  و ۹۰ میلیاردیال  آن آورده  سرمایه گذار بوده که با افتتاح این شرکت، ۲۰ نفر به طور مستقیم مشغول به کار شدند.  

- افتتاح و بهره برداری از ۱۱۰ هزار متر مربع آسفالت و زیر سازی بلوار آزادگان، خیابان شریعتی، بلوار شهید بهشتی، خیابان حافظ و کوچه‌های سطح شهر با هزینه ۴۴۰ میلیارد ریال که  از اعتبارات عمرانی شهرداری انار هزینه شده است.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار